Jobb?

Idag har jag och Lisa jobbat valdigt effektivt. Alla uppgifter vi fatt idag har totalt tagit oss ungefar en halvtimme att gora, resten av dagen har vi allsta inte gjort sa mycket. Stolarna ar inte lika skon som dom var forsta dagen, dom kanske inte ar gjorda for att vi ska sitta i dem fleeera timmar i strack!

Ingen lunch blev det idag heller, vi kom hem sa sent igar och orkade inte handla nat sa vi far dra hem tidigare idag och det ar nog det enda vi har sett fram emot under hela denna dag..:) Fast vi borjar bli riktigt hungrig nu efter att ha levt pa brod och vatten utan brod hela dagen..

Bade jag och Lisa blir sur av att vara hungriga sa vi maste fixa mat, snart..

hejdaa
/ Erika

Kommentarer
Postat av: mamma Inger

Ja herregud det måste vara förenat med livsfara att vara i närheten av er om ni är hungriga. Jag känner ju Erika rätt väl....och är Lisa likadan så ojojojoj

Kram på er //Inger

2009-10-06 @ 17:54:27
Postat av: linnea

haha ja skynda er att fixa mat! ;D



Hmm, min mobil funkar. Eller ja, den är på och alarmklockan funkar men det går inte att ringa på den :s Men lägg till mig på skype, linneaandersson2 så kanske vi kan snacka om vi är vakna samtidigt nångång (: Annars då, allt bra där borta på andra sidan jorden?

2009-10-06 @ 22:43:06
Postat av: Catrine (;

Heey flickor, hoppas ni trivs bra på andra sidan;) Sprider bara info jag fått från en vän. Må så gott! //Catrine



Hej Catrine!:)

Låter som att du har det toppen i Florida, själv börjar man fundera på om man måste ta fram vinterjackan snart..

Anledningen till att jag kontaktar dig är för att det är jag som tar hand dom försäljningen av biljetter till Studentkryssningen den 20-21 mars 2010. Och jag tänkte om du eller några andra treor på Göransson är intresserade av att köpa en biljett?

Arrangören är www.funcruises.se. Jag har redan haft en försäljning idag och då sålde jag nästan mer än hälften av biljetterna. Och eftersom ni kommer vara borta en lång tid till tänkte jag att jag kunde eventuellt lägga undan några biljetter till er om ni är intresserade av det.

Här är länken till priserna av hytterna: http://www.funcruises.se/arrangemang/studentkryssningar/studentkryssningar_priser.php

Och här är länken för beskrivningen av hytterna:

http://www.funcruises.se/arrangemang/studentkryssningar/studentkryssningar_fartyget.php

De hytter som tagit slut är E4 och A4.

Vore jättesnällt om du kunde sprida detta vidare till resten av treorna:) Och som sagt, be dem kontakta mig på mail om de är intresserad av att jag lägger undan en biljett till dem.



Kram

/Sanna [email protected]

2009-10-07 @ 04:08:00
URL: http://cinflorida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0