Fredagsmys!

Hej igen :D

Nu ar det snart hemgang. Sicken Lycka!
Ska bli riktigt skont. Vi har lamnat in alla dokumenten nu och planerar for en riktig myskvall. Ingen av oss orkar gora na sarskillt anstrangande ikvall sa det blir Fredagsmys! Haller pa att skriva en inkopslista nu, da vi ska handla pa hemvagen. Nagon som har nagot gott middagsforslag? Ideerna borjar sina...

Sa det blir alltsa slappkvall ikvall (antagligen blir det med ett och annat avsnitt av OneTreeHill. Erika beskyller mig for sitt beroende...) och sovmorgon imorn, sen ar vi redo att roja runt i Newcastle till helgen. :)

Satt just och prata om vilken stor tidsskillnad det ar mellan vissa lander. Nar vi nu snart har avklarat fredagens arbetstimmar har vissa andra nyss gatt och lagt sig.
Erika: Det ar ett bevis pa att jorden snurrar.
Eftersom jag holl med henne i fragan och inte sa nagot tillbaks sparrar Erika upp sina stora ogon och stirrar pa mig.
Erika: Det ar det! Det ar det!

Ja Erika, det ar det.. :)



Fredagsmys pa er allihop!

Och Ludvig,
du vet forhoppningsvis redan att jag tanker pa dig.

Puss!
Lisa

Kommentarer
Postat av: Mona o Krister

Hej.hur är det med er???

Har inte hört något från er på hela veckan!!

Ingen uppdatering i Bloggen eller något mail :O(

Hör av er!!

Orolig Mamma :O)

2009-10-17 @ 06:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0